• Leu / EUR4.9479
  • Leu / GBP5.6287
  • Leu / USD4.5594
Media & Advertising

România nu trebuie doar să aibă un brand de ţară, ci să fie un brand în sine

România nu trebuie doar să aibă un brand de ţară, ci să fie un brand în sine

Autor: Oana Stupinean, Ştefan Stan

29.10.2014, 14:43 676

România are nevoie, pe lângă un brand de ţară, să devină un brand în sine, dar acest lucru se poate realiza în timp, consideră Jean Valvis, CEO al Valvis Holding, invitat al panelului “Publicitatea şi brandul României”, organizat în cadrul conferinţei Ziua Publicităţii.

“România are un brand de ţară, dar ar putea să fie un brand ca ţară. Brand înseamnă să pot să vând. Fără vânzare degeaba avem brandul”, a spus Valvis, care susţine că România nu există din punct de vedere comunicaţional la nivel internaţional.

Aceeaşi idee este susţinută şi de Radu Florescu, CEO al Saatchi & Saatchi România, care a declarat că “imaginea României nu este foarte bună afară”.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9479
Diferență: -0,004
Ieri: 4.9481
Azi: 4.5594
Diferență: -0,3192
Ieri: 4.5740
Azi: 5.6287
Diferență: 0,1495
Ieri: 5.6203
Azi: 4.9695
Diferență: -0,2649
Ieri: 4.9827