Media & Advertising

Romanii au petrecut Craciunul cu ProTv

Romanii au petrecut Craciunul cu ProTv

Autor: Pro TV

27.12.2011, 14:18 412

Dupa ce au petrecut Seara de Ajun alaturi de tinerii din LaLa Band, serialul "Pariu cu viata" detinind suprematia in topul audientelor, telespectatorii au preferat sa petreaca si ziua de Craciun impreuna cu ProTv. Ei au fost alaturi de Mos Maruta, de personajele din Madagascar 2 si Busola de Aur, au trait la maximum alaturi de niste Eroi de sacrificiu fara egal, au urmarit "Strania poveste a lui Benjamin Button" si au fost pusi la curent cu tot ceea ce se intimpla important in tara si strainatate de catre Stirile ProTv.

ProTv a fost lider de audienta de Craciun, atit la nivelul intregii zile, cit si in prime-time, dar si la nivelul tuturor programelor difuzate pe 25 Decembrie.

Astfel, audienta medie a intregii zile de Craciun, inregistrata de ProTv pe publicul comercial din mediul urman cu virste cuprinse prin 18-49 de ani a fost de 3,9 puncte de rating si 17,5% cota de piata, in timp ce audienta medie inregistrata de Antena 1 in ziua de Craciun a fost de doar 2,6 puncte de rating si 11,8% cota de piata.

ProTv a fost lider pe parcursul intregii zile si pe intreg publicul din mediul urban cind a obtinut o audienta medie de 3,4 puncte de rating si 12,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 2,8 puncte de rating si 10,6% cota de piata.

Suprematia in prime-time a fost detinuta tot de ProTv cind, Stirile ProTv si cele doua filme difuzate in seara de Craciun au facut deliciul publicului. Audienta medie inregistrata de ProTv in prime-time a fost pe publicul comercial din mediul urban de 7,7 puncte de rating si 22,2% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 4,5 puncte de rating si 12,9% cota de piata. Si pe intreg publicul din mediul urban, audienta medie obtinuta in prime-time de postul din Pache Protopopescu a fost de 7,5 puncte de rating si 17,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 5,3 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

Ca in fiecare zi din an, Stirile s-au vazut cel mai bine la ProTv. Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost urmarite la nivelul intregii populatii a tarii de peste doua milioane de telespectatori, audienta medie a programului fiind de 10,2 puncte de rating si 22,0% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care inregistra doar 5,7 puncte de rating si 12,2% cota de piata, situindu-se abia pe pozitia a treia.

"Eroi de sacrificiu", filmul care i-a adus pentru prima data impreuna pe Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger şi Bruce Willis a fost urmarit in medie de aproape 1.800.000 de telespectatori din intreaga Romanie, in timp ce, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18.49 de ani, filmul inregistra 8,7 puncte de rating si 24,3% cota de piata, iar Antena 1 doar 6,0 puncte de rating si 16,6% cota de piata. Si pe publicul din mediul urban, filmul difuzat de ProTv intre 20.31 si 22.33 s-a situat in topul preferintelor telespectatorilor cu 8,1 puncte de rating si 18,4% cota de piata, in timp de Antena 1 inregistra 6,2 puncte de rating si 14,0% cota de piata.

Si cel de-al doilea film al serii, "Strania poveste a lui Benjamin Button" a fost lider de audineta pe publicul comercial din mediul urban cu 5,3 puncte de rating si 24,5% cota de piata, urmat de TVR si abia apoi de Antena 1 cu 2,0 puncte de rating si 9,1% cota de piata. Clamasentul se pastreaza si pe intreg publicul din mediul urban, cind ProTv inregistra 3,8 puncte de rating si 15,8% cota de piata, iar Antena 1 se situa dupa TVR cu 1,8 puncte de rating si 7,3% cota de piata.

De altfel, toate programele zilei au fost pe gustul telespectatorilor ProTv, care au urmarit atit filmele pentru copii, cit si editia speciala "Happy Hour" intr-un numar foarte mare.

Mos Maruta a fost preferatul publicului, in intervalul orar 17.42-18.57 cind a pregatit o editie speciala "Happy Hour" cu care s-a situat in fruntea clasamentului cu 6,2 puncte de rating si 19,0% cota de piata pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, surclasind la mare distanta Antena 1 care s-a aflat abia pe pozitia a patra dupa TVR si Prima, cu o audienta de 3 ori mai mica decit cea a ProTv, de 2,1 puncte de rating si 6,5% cota de piata. Si la nivelul intregii populatii a Romaniei, Happy Hour s-a situat pe primul loc cu 6,8 puncte de rating si 15,6% cota de piata, iar Antena 1 doar pe locul al treilea cu 3,6 puncte de rating si 8,3% cota de piata.

Si cele doua filme pentru copii, Madagascar 2 si Busola de Aur au fost preferatele publicului, obtinind audiente aproape duble fata de urmatoarea clasata, Antena 1.

Petrecerea continua astazi, luni, 26 decembrie la ProTv, cind la Vocea României se va da bătălia finală pentru cel mai râvnit titlu al momentului. Loredana, Smiley, Horia Brenciu şi Marius Moga, cei care au străbătut alături de concurenţii lor un traseu aprig până să ajungă în finală se prezintă cu cei patru concurenţi rămaşi în competiţie, patru voci unice, puternice şi care merită din plin distincţia Vocea României şi marele premiu de 100.000 de euro. În ultima ediţie a super show-ului de la ProTv, cei patru concurenţi vor cânta în duet cu antrenorii lor, dar pregătesc şi alte momente surpriză care să-i convingă pe telespectatori că merită marele premiu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO