Media & Advertising

Românii post-pandemie: mai mult digital, mai mult shopping online şi mai multă preocupare pentru prevenţie în zona de sănătate

Românii post-pandemie: mai mult digital, mai mult...

Autor: Roxana Rosu

12.05.2021, 14:19 137

Restricţiile impuse de pandemie în privinţa consumului au adus modificări profunde în comportamentul clientului, românii adoptând  în acest nou context un stil de viaţă mai aproape de cel vestic:  mai mult digital, mai mult shopping online şi mai multă preocupare pentru prevenţie în zona de sănătate, arată un studiu realizat de GroupM.

 Aceste schimbări nu vin dintr-o dorinţă de modernizare, ci ca strategii de protejare într-o perioadă de incertitudine.

“Rolul nostru este să aducem creştere clientilor nostri. Credem că acest lucru este posibil doar dacă privim lumea dintr-o perspectivă amplă. Pandemia este cu totul nouă, dar comportamentele noastre au la bază structuri ancestrale. Aceasta perspectivă ne permite să înţelegem mult mai profund deciziile consumatorului în acest nou context, dar şi cum se vor schimba ele pe viitor”, spune Victor Rotariu, Head of Strategy & Insights GroupM România.

Astfel, pandemia a adus cu sine o explozie a cumpărăturilor online, nu doar pentru că reduc posibilitatea de infectare, dar si pentru plăcerea provocată, care reduce anxietatea generată de criza sanitară.

În plus, consumatorul român a ales să evadeze din stresul cotidian prin entertainment digital: consumul de video a crescut cu 12%, cel de social media cu 10%, iar gamingul cu 41%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO