Media & Advertising

Edelman, una dintre cele mai mari firme de public relations din lume: Companiile mari trebuie să găsească soluţii, nu să vândă emoţii şi imagine. Dacă brandurile mari nu îşi asumă un rol important, ţările lor nu vor depăşi această criză

Edelman, una dintre cele mai mari firme de public...

Autor: Roxana Rosu

01.04.2020, 13:56 173

Companiile trebuie să găsească soluţii pentru a ieşi din criză, nu să vândă emoţii şi imagine, iar un rol important în această perioadă o au brandurile, care trebuie să acţioneze urgent pentru a depăşi această perioadă dificilă, sunt câteva dintre concluziile unui studiu realizat de Edelman, una dintre cele mai importante companii de public relations şi consultanţă în marketing din lume.

Sondajul a fost realizat pe 12 pieţe şi a vizat rolul critic al pe care companiile îl au în timpul pandemiei.

Astfel, 62% dintre respondenţi cred că ţările lor nu vor depăşi această criză, dacă brandurile nu îşi asumă un rol important, iar 55% spun că, în multe cazuri, companiile răspund mai rapid şi mai eficient decât guvernele.

În plus, 71% dintre participanţii la studiu spun că dacă simt că un brand pune profitul deasupra interesului oamenilor îşi vor pierde definitive încrederea în el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO