Media & Advertising

Surpriza din prime-time-ul televiziunilor: Ryanair, rănită grav la imagine după anularea a zeci de mii de curse, a început să-şi facă reclamă

În topul reclamelor din intervalul 20:00 – 21:00 de luni seară de pe trei dintre cele mai urmările televiziuni din România, o pondere semnificativă a avut-o industria alimentelor şi băuturilor, dar şi farma şi retail farma.

În topul reclamelor din intervalul 20:00 – 21:00 de luni seară de pe trei dintre cele mai urmările televiziuni din România, o pondere semnificativă a avut-o industria alimentelor şi băuturilor, dar şi farma şi retail farma.

Autor: Corina Zamfir

13.10.2017, 00:05 393

Vinul şi berea, apa şi cafeaua, lactatele şi produsele fast-food au fost cele mai populare în rândul alimentelor şi băuturilor, iar vitaminele, medicamentele pentru sistemul imunitar, dar şi cele împotriva răcelii şi gripei au avut cea mai mare vizibilitate din industria farma

Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, a intrat în prime-time-ul televiziunilor luni-seară cu o reclamă la tarifele practicate, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO