Media & Advertising

Surpriza din prime-time-ul televiziunilor: Ryanair, rănită grav la imagine după anularea a zeci de mii de curse, a început să-şi facă reclamă

Surpriza din prime-time-ul televiziunilor: Ryanair, rănită grav la imagine după anularea a zeci de mii de curse, a început să-şi facă reclamă

În topul reclamelor din intervalul 20:00 – 21:00 de luni seară de pe trei dintre cele mai urmările televiziuni din România, o pondere semnificativă a avut-o industria alimentelor şi băuturilor, dar şi farma şi retail farma.

Autor: Corina Zamfir

13.10.2017, 00:05 386

Vinul şi berea, apa şi cafeaua, lactatele şi produsele fast-food au fost cele mai populare în rândul alimentelor şi băuturilor, iar vitaminele, medicamentele pentru sistemul imunitar, dar şi cele împotriva răcelii şi gripei au avut cea mai mare vizibilitate din industria farma

Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, a intrat în prime-time-ul televiziunilor luni-seară cu o reclamă la tarifele practicate, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Gandul.ro ANUNȚ OFICIAL!
AFACERI DE LA ZERO