Media & Advertising

The Economist merge pe 2 fronturi: are 100.000 de abonaţi online şi vânzări de publicitate pe Internet de 21 mil. euro pe an

The Economist merge pe 2 fronturi: are 100.000 de abonaţi online şi vânzări de publicitate pe Internet de 21 mil. euro pe an

Autor: Radu Racu

01.12.2011, 18:00 170

La un an după punerea în aplicare a "paywall-ului", adică a taxării accesului la articolele sale, prestigioasa publicaţia britanică de business The Economist raportează 100.000 de abonaţi la conţinutul difuzat pe internet şi tablete. "Nu speram la atâţia şi partea cea mai bună este că cei mai mulţi sunt abonaţi noi", afirmă Nick Blunden, directorul ediţiei online a publicaţiei, citat de Les Echos.

Ca toate publicaţiile de presă scrisă din lume, The Economist caută "Sfântul Graal" care să-i permită să taxeze conţinutul online fără să piardă audienţă şi venituri din publicitatea online. După mai mulţi ani de experimente, săptămânalul britanic a introdus anul trecut o taxă numită "deschisă": utilizatorii au acces gratuit la cinci articole pe săptămână din ediţia tipărită dar şi la graficele sau clipurile video create exclusiv pentru net.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO