Media & Advertising

THR/TNS: Brandul de turism şi toate componentele sale sunt originale. Suntem dispuşi să modificăm

THR/TNS: Brandul de turism şi toate componentele sale sunt originale. Suntem dispuşi să modificăm
31.07.2010, 08:17 45

Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism al României şitoate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, eletrebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cugrad mare de similitudine este relativ comună, dată fiindcantitatea semnificativă de desene pe internet, informează Mediafax.

"Brandul de turism al României şi toate componentele sale aufost create de noi şi, ca urmare, ele trebuie considerateoriginale", se arată în cominicatul celor două companiimenţionându-se în acelaşi timp că este la dispoziţia Guvernuluipentru luarea oricărei decizii necesare, în scopul de a rezolvaactuala neînţelegere, cum ar fi solicitarea de a realiza lucrărisuplimentare de grafică asupra izotipului.

Referitor la vizualul brandului, asocierea menţionează că acestaa fost elaborat în cadrul unui proces complex, în care au fostimplicaţi reprezentanţi ai industriei de turism din România şi aiministerului, proces din care au rezultat peste 70 de logo-uri şipeste 30 de izotipuri, dintre care câteva au fost testate ulterior,în mai multe etape, pe pieţe, în vederea identificării celorpreferate de potenţialii vizitatori ai României, se arată într-uncomunicat transmis vineri seara de Ministerul Dezvoltării şiTurismului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO