Media & Advertising

TikTok este pe val: ByteDance, compania din spatele celei mai noi vedete din sfera reţelelor sociale, a câştigat 7 miliarde de dolari din reclame în primele şase luni din 2019

TikTok este pe val: ByteDance, compania din spatele celei...

Autor: Alex Ciutacu

20.11.2019, 13:32 389

Byte Dance, proprietarul platformei de video-sharing TikTok, a câştigat o mare parte din piaţa de advertising din China, depăşind Tencent şi Baidu în primele şase luni din 2019, potrivit CNBC.

ByteDance a depăşit Baidu şi a devenit al doilea cel mai mare jucător în piaţa de advertising digital din China, cu o cotă de 23% din piaţă în prima jumătate a anului, echivalentul a 7 miliarde dolari, potrivit unui raport al firmei de consultanţă R3.

Firma de consultanţă R3 a descris evoluţia drept „o creştere extraordinară”.

În acelaşi timp, Alibaba a câştigat 33% din piaţa de digital media în prima jumătate a anului, adică 10,2 miliarde dolari.

Baidu a câştigat 17% din piaţă, adică 5,2 miliarde dolari, în timp ce Tencent a obţinut 14% din piaţă, echivalentul a 4,2 miliarde dolari.

Veniturile din reclame ale ByteDance au crescut cu 113% în prima jumătate a anului în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cea mai mare parte din creştre fiind generată de echivalentul chinez al TikTok – Douyin şi de aplicaţia de ştiri deţinută de ByteDance, Jinri Toutiao.

 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO