Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a cerut vinericonsorţiului THR-TNS un răspuns oficial privind similitudiniledintre frunza din brandul turistic al României şi alte simboluri,care pot fi cumpărate pe Internet sau fac parte deja dinlogo-uri.
Scrisoarea oficială a MDRT are la bază prevederile contractuale,conform cărora "asocierea garantat originalitatea elementelormanualului de brand şi faptul că acestea nu aduc atingereprevederilor legislaţiei române, comunitare şi internaţionale", searată în cererea MDRT.
Instituţia a ţinut să menţioneze că "MDRT nu a efectuat nicioplată către THR-TNS şi nici nu va efectua plăţi în cadrul acestuicontract, până la clarificarea acestor aspecte".
Un site românesc a prezentat joi mai multe similitudini întrelogo-ul din brandul turistic lansat joi la Shanghai şi cel al unuiproiect englezesc de autobuze ecologice, care ar fi costat 250 dedolari.
Unul dintre elementele logo-ului, care reprezintă o frunză, esteaproape identic ca formă şi culoare în cele două imagini. Deasemenea, sub frunză apare, în ambele cazuri, o linie desenatăaproape la fel, dar de culori diferite.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels