Media & Advertising

Update: MDRT a cerut consorţiului THR-TNS să dea explicaţii oficiale privind frunza din brandul turistic. Plata, după explicaţii

Update: MDRT a cerut consorţiului THR-TNS să dea explicaţii oficiale privind frunza din brandul turistic. Plata, după explicaţii
30.07.2010, 11:48 42

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a cerut vinericonsorţiului THR-TNS un răspuns oficial privind similitudiniledintre frunza din brandul turistic al României şi alte simboluri,care pot fi cumpărate pe Internet sau fac parte deja dinlogo-uri.

Scrisoarea oficială a MDRT are la bază prevederile contractuale,conform cărora "asocierea garantat originalitatea elementelormanualului de brand şi faptul că acestea nu aduc atingereprevederilor legislaţiei române, comunitare şi internaţionale", searată în cererea MDRT.

Instituţia a ţinut să menţioneze că "MDRT nu a efectuat nicioplată către THR-TNS şi nici nu va efectua plăţi în cadrul acestuicontract, până la clarificarea acestor aspecte".

Un site românesc a prezentat joi mai multe similitudini întrelogo-ul din brandul turistic lansat joi la Shanghai şi cel al unuiproiect englezesc de autobuze ecologice, care ar fi costat 250 dedolari.

Unul dintre elementele logo-ului, care reprezintă o frunză, esteaproape identic ca formă şi culoare în cele două imagini. Deasemenea, sub frunză apare, în ambele cazuri, o linie desenatăaproape la fel, dar de culori diferite.

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO