Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România organizează a şasea conferinţă Branduri româneşti în Oradea în 12 septembrie, continuând astfel şirul de evenimente în cele mai importante oraşe ale ţării pentru a se întâlni cu antreprenorii locali.
În cadrul conferinţei vor participa antreprenorii care au pus pe piaţă câteva dintre cele mai importante nume în business în prezent, companii care au trecut testul timpului, dar şi afaceri noi, aflate la început de drum.
Companiile antreprenoriale trebuie să se adapteze trendurilor din piaţă şi să meargă după consumator acolo unde se află acesta, în online sau în offline, iar brandul contribuie la dezvoltarea businessului. Despre cum au reuşit să construiască un brand vor vorbi antreprenorii care au fondat companiile, dar şi specialişti în branding. Care au fost provocările întâlnite în business şi cum au reuşit să le depăşească sau care este strategia companiilor româneşti în faţa giganţilor internaţionali cu bugete pe măsură se numără printre temele de discuţie.
Judeţul Bihor ocupă locul 12 în topul celor mai mari judeţe după cifra de afaceri a companiilor în 2017, cu afaceri totale de 29 miliarde de lei, potrivit lucrării „Capitalul privat românesc“, realizată de ZF cu sprijinul PIAROM.
Cele mai mari 20 de companii din judeţul Bihor au avut afaceri totale de 7,2 miliarde de lei în 2018, potrivit datelor oferite de Registrul Comerţului. Clasamentul este dominat de două firme cu acţionariat străin - Celestica România (fabrică de componente pentru echipamente electornice) şi Plexus (producător de componente electronice), iar pe locul al treilea se află Transilvania General Import Export, controlată de fraţii Micula.
Conferinţa Branduri româneşti a ajuns până în prezent în cinci oraşe - Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, Timişoara şi Galaşi, acolo unde comunitatea de business a dezbătut provocările din businessurile locale şi cum a ajutat brandul la creşterea companiei pe piaţa în care activează.