• Leu / EUR4.9477
  • Leu / GBP5.8810
  • Leu / USD4.7247
Media & Advertising

Zenith: Telefoanele smart şi tehnologia 5G alimentează o creştere anuală de 4,5% a investiţiilor globale în publicitate pe segmentul telecomunicaţii până în 2023. Mediul digital va fi singurul canal de publicitate care va creşte între 2019 şi 2023

Zenith: Telefoanele smart şi tehnologia 5G alimentează o creştere anuală de 4,5% a investiţiilor globale în publicitate pe segmentul telecomunicaţii până în 2023. Mediul digital va fi singurul canal de publicitate care va creşte între 2019 şi 2023

Autor: Roxana Rosu

22.03.2021, 14:18 56

Investiţiile în publicitate pe segmentul telecomunicaţii vor creşte cu o rată medie anuală de 4,5% până în 2023 şi vor recupera astfel declinul de 8,7% din 2020, potrivit raportului Zenith Business Intelligence – Telecommunications, care a analizat 12 pieţe (Australia, Canada, China, Franţa, Germania, India, Italia, Rusia, Spania, Elveţia, Marea Britanie şi SUA).

În aceste ţări, investiţiile pe acest sector vor creşte de la 17,8 miliarde de dolari în 2020 la 18,7 miliarde de dolari în acest an, ca mai apoi să revină la nivelul pre-pandemic de 19,5 miliarde de dolari în 2022.

Vânzările de smartphone-uri vor urma un trend ascendent odată ce consumatorii vor privi cu mai mult optimism spre viitor, iar reţelele de telecomunicaţii vor încerca să-şi recupereze investiţiile în licenţe şi infrastructura 5G prin noi servicii şi pachete de date mai scumpe.

Toate aceste tendinţe vor contribui la creşterea publicităţii pe segmentul telecomunicaţii în următorii trei ani, iar Zenith estimează că investiţiile în această zonă vor creşte cu 4,7% în 2021, 4,4% în 2022 şi 4,3% în 2023.

”Şi în România ne aşteptăm la o revenire a sectorului telecomunicaţii. Principalii jucători din telecomunicaţii de pe piaţa românească încearcă să câştige noi consumatori venind cu soluţii de diversificare a serviciilor şi cu pachete flexibile. Observăm o tendinţă de extindere a portofoliilor şi serviciilor, fie că vorbim despre aplicaţii de plăţi sau programe de loializare cu oferte de discount pentru diverşi parteneri din alte sectoare de interes pentru consumatori (retail, educaţie, mâncare, sport, modă) sau oferirea de extra beneficii. Noile soluţii exced clasicele extra minute sau internet şi se adresează unui public mai sofisticat sau unor nevoi mai specifice”, spun reprezentanţii Zenith.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9477
Diferență: 0,0162
Ieri: 4.9469
Azi: 4.7247
Diferență: -0,4803
Ieri: 4.7475
Azi: 5.8810
Diferență: 1,2708
Ieri: 5.8072
Azi: 4.7380
Diferență: 0,2836
Ieri: 4.7246