Mediafax.biz Exclusiv

Americanii caută la Sibiu încă 600 de români care să ofere suport prin telefon

Americanii caută la Sibiu încă 600 de români care să ofere suport prin telefon

Autor: Adrian Seceleanu

12.06.2011, 18:42 697

Computer Generated Solutions (CGS), divizia locală acompaniei americane care furnizează printre altele servicii decallcenter, ar putea angaja până la 600 de oameni la noul sediu dinSibiu, pe lângă cei 2.000 de oameni care lucrează deja la sediiledin Bucureşti şi Braşov, a declarat Vladimir Sterescu, 35 de ani,directorul general al operaţiunilor din România.

"Odată cu dezvoltarea afacerilor CGS în Europa şiexistenţa a două birouri în România care angajează deja aproape2.000 de oameni avem nevoie să ne extindem", a declaratSterescu.

Un contact-center este un centru specializat înservicii de relaţii cu clienţii sau potenţialii clienţi prinintermediul diverselor canale de comunicare, precum telefon(callcenter), fax, internet.

Românii care vor fi angajaţi la Sibiu vor lucrapentru companii private şi agenţii guvernamentale din Europa cucare CGS a câştigat contracte şi vor oferi prin telefon serviciiprecum cele de suport tehnic.Compania, care are birouri şi în SUA, Canada şiIndia, are în acest moment cele mai agresive planuri de dezvoltareîn România.

Dacă pentru noua locaţie din Sibiu numărulangajărilor ar putea ajunge la 600, în Statele Unite şi Canadanumărul joburilor disponibile este de 33, potrivit datelor de pepagina web a companiei.

Un angajat din România câştigă, într-uncallcenter, un salariu care porneşte de la aproximativ 300 de europe lună, potrivit datelor de pe piaţă. În cazul în care cunoaştelimbi străine "exotice", un angajat poate ajunge şi la un salariudublu, de 600 de euro pe lună.

Sterescu a declarat că CGS a decis, în luna mai,să-şi extindă birourile în Sibiu pentru că în oraş există peste 20de universităţi şi licee care pot oferi companiei o bază ridicatăde personal educat de unde se pot realiza recrutări.

Firma americană, controlată de un american născutîn Ucraina - Phil Friedman, a intrat în România în anul 2006cumpărând EasyCall Comunicaţii S.A., un call-center fondat în 2002de către un fost angajat al Connex, Vladimir Sterescu, şipartenerii săi Sorin Cristescu şi Rusu Gheorghe. Tranzacţia a fostevaluată la 6 milioane de euro.

În 2005 EasyCall înregistrase afaceri de 1,8milioane de euro şi un profit de 50.000 de euro, iar la dataachiziţiei avea peste 600 de angajaţi, fiind cea mare companie decallcenter din România.

EasyCall oferea servicii de contact-center pentrucompanii locale care activau în domenii precum telefonia mobilă şifinanciar- bancar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO