Mediafax.biz Exclusiv

După retailul alimentar şi telecom, consider că piaţa do-it-yourself este cea mai dinamică, spune directorul de marketing al Bricostore

Autor: Cristina Roşca

11.04.2012, 12:12 299

"După retailul alimentar şi telecom, consider că piaţa do-it-yourself este cea mai dinamică. Nu cred că şi-a atins încă maturitatea", consideră Andreea Gheorghe, marketing manager al Bricostore România.

Raportat la numărul de jucători, piaţa de do-it-yourself poate fi considerată una aglomerată, cu firme din Franţa (Bricostore, Leroy Merlin), Germania (Praktiker, OBI şi Hornbach), Austria (BauMax), dar şi România (Dedeman, Ambient).

Aceste companii controlează aproximativ 100 de magazine la nivel naţional şi concurează pentru vânzări anuale de aproximativ 1 miliard de euro.

În ceea ce priveşte Bricostore, cifra de afaceri a crescut anul trecut, dar conducerea companiei nu se aşteaptă ca avansul să fi ajuns la 10%.

"S-a investit în marketing, astfel că numărul de clienţi a crescut. În magazinul de la Orhideea am avut o creştere de 15-20% a traficului. Cifrele nu sunt finale, dar cred că suntem pe un trend pozitiv", explică Andreea Gheorghe.

Despre primul trimestru al acestui an, ea spune că a fost surprinzător de bun, ţinând cont de vreme, vânzările fiind mai mari faţă de primul tri mestru al anului 2011.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO