Mediafax.biz Exclusiv

Proprietarii Le Manoir aduc magazinele pentru copii Petit Bateau

Proprietarii Le Manoir aduc magazinele pentru copii Petit Bateau

Autor: Adelina Mihai

01.03.2011, 18:26 65

"Investiţia firmei Le Manoir în direcţiafashion pentru următorii 3 ani este de 500.000 euro. Primulmagazin, care va fi lansat oficial pe 9 martie în Băneasa ShoppingCity, este de tip «flag store» şi va fi folosit ca exemplu pentrudezvoltarea celorlalte magazine. Al doilea magazin va fi deschis înzona centrală a Bucureştiului, iar ulterior dorim să continuămdezvoltarea în mai multe oraşe din România, prin diversepartenariate", a spus pentru ZF Cristian Preotu, director asociatal Le Manoir.

Asociaţii Le Manoir sunt Maria şi CristiPreotu, care au deschis o afacere de familie, începută de la zeroşi care a ajuns la vânzări de peste 2 mil. euro anul trecut, încreştere cu 15% faţă de anul anterior, potrivit reprezentanţilorcompaniei.

Produsele vândute în magazinele Petit Bateause adresează segmentului medium-high. Deşi este specializat pehainele pentru copii, brandul adus în România a dezvoltat liniivestimentare şi pentru adolescenţi, femei şi bărbaţi, colecţii carevor fi aduse şi pe piaţa locală.

"Ne adresăm unui public educat, care ştie cevrea. În acelaşi timp, este un moment foarte bun pentru investiţii,deoarece costurile de dezvoltare sunt mult mai mici decât ar fifost, de exemplu, în 2008", a mai spus Preotu. Preţul unui tricoupentru fetiţe marca Petit Bateau începe de la 5 euro, în timp ce obluză pentru acelaşi segment de vârstă (între 2 şi 10 ani) poateajunge la 32 de euro, potrivit datelor de pe site-ul francez alcompaniei.

Petit Bateau intră în competiţie cu brandurilePiciorul Gras, Petit's, Kenzo Kids, Il Guffo şi Catimini. Brandul,cu o vechime de peste 18 ani, este reprezentat în 80 de ţări, având5.000 de magazine şi puncte de vânzare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO