Mediafax.biz Exclusiv

Retailul online de electro-IT va ajunge în 2011 la 20% din piaţa de retail, la circa 220 mil.euro, crede şeful eMag

Autor: Magraon Andreea

17.02.2011, 14:26 30

El susţine căanul trecut compania a avut o cotă de 70% pe piaţa deprofil.

Astfel, site-ul magazinului online a avut1,7 milioane de vizitatori unici în ultimul trimestru al anuluitrecut, dintre care 8% au şi cumpărat un produs.

"În 2011 ne vom concentra pe adăugarea unorcategorii noi de produse şi pe dezvoltarea organică a tuturorcategoriilor din portofoliu", a adăugat Stanciu.

Printre companiile care activează în zonacomerţului cu electronice şi IT se numără şi retaileriitradiţionali precum Domo, Altex sau Flanco.

eMag a obţinut anul trecut afaceri de 102mil. euro, în creştere cu 60% comparativ cu 2009, în condiţiile încare piaţa de comerţ online electro-IT a avut un avans până la 145mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO