Mediafax.biz Exclusiv

Tina R îşi caută norocul în China pe en-gross

Autor: Cristina Rosca

15.09.2011, 20:19 200

Această veste se înscrie în tendinţa mai multor companii locale de a căuta oportunităţi în exteriorul României şi chiar al UE. Exporturile companiilor româneşti pe pieţele din afara UE au crescut în ultimele şapte luni cu 35%, în timp ce exporturile către state din UE au avansat cu 22%.

"Sunt ţări unde nu e criză şi unde economia creşte, cum e cazul Turciei, Poloniei şi Chinei. În România consumul îşi va reveni peste zece ani", spune Rareş Jianu, fondatorul şi acţionarul Tina R. Jianu a lansat retailerul de îmbrăcăminte în urmă cu 18 ani, împreună cu Iulia Sevastina Stoica, care este în continuare acţionar în cadrul Tina R.

Jianu mai spune că pe pieţele străine va merge pe vânzarea en-gross şi pe vânzarea către magazine multibrand, pentru că deschiderea de magazine este prea costisitoare şi prea riscantă.

Pe piaţa locală Tina R va continua însă expansiunea, astfel încât până la finalul anului va ajunge la 20 sau 21 de magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO