Mediafax.biz Exclusiv

Unirea îşi schimbă imaginea până la sfârşitul anului: panourile publicitare, înlocuite cu “cheia sol”. Cum au schimbat retailerii spanioli cea mai mare faţadă comercială din România

Unirea îşi schimbă imaginea până la sfârşitul anului: panourile publicitare, înlocuite cu “cheia sol”. Cum au schimbat retailerii spanioli cea mai mare faţadă comercială din România

Muncitorii pregătesc faţada Unirea pentru două branduri noi: Stradivarius şi Pull and Bear

Autor: Cristi Moga

04.10.2011, 20:16 1532

De luna trecută muncitorii au demontat şi reclamele din zona frontală a magazinului, după ce laturile dinspre Calea Călăraşilor şi Bulevardul Unirii fuseseră deja acoperite cu panouri negre şi albe ale retailerilor Zara, Bershka şi H&M.

În zona centrală vor fi montate panouri de culoare gri, pe care vor fi afişate siglele brandurilor de haine Stradivarius şi Pull and Bear, proprietate a Inditex.

Spaniolii au închiriat spaţii pentru aceste magazine la parterul magazinului şi au finanţat investiţia în faţadă alături de proprietarii Unirea - familia Adamescu.

Sigla Stradivarius cuprinde simbolul cheia sol, care va fi de asemenea vizibil pe "noul magazin" Unirea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO