Dacă până acum aproape toate companiile antreprenoriale româneşti căutau bani, căutau finanţare pentru desfăşurarea activităţii, acum o parte dintre ele caută mai puţină finanţare pentru că deja au acumulat ceva bani, ci mai mult caută noi pieţe de desfacere, în special pieţe externe, noi parteneri, noi contacte care pot să le deschidă uşi în obţinerea unor contracte de vânzare pentru produsele pe care le fac sau serviciile pe care le pot livra.
citește mai multPentru România, pentru companiile antreprenoriale româneşti, SUA ar reprezenta o piaţă mult prea îndepărtată, în condiţiile în care firmele româneşti nu prea au ieşit în regiunea Europei Centrale şi de Est, nu peste ocean.
citește mai multSpre deosebire de companiile din Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, ca să nu mai vorbim de companiile din Austria, companiile antreprenoriale româneşti nu prea s-au extins dincolo de piaţa românească. Nu s-au extins nici măcar pe pieţele cele mai apropiate cu care România are graniţă.
citește mai multExtinderea pe pieţe internaţionale nu este doar o opţiune de creştere pentru companiile româneşti, ci o investiţie strategică în stabilitatea afacerilor pe termen lung. Să rămâi pe o singură piaţă poate fi riscant într-un context economic volatil, aşa că pentru companiile româneşti curajul de a explora pieţe noi ar putea face diferenţa între stagnare şi creştere sustenabilă.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE