Spre deosebire de companiile din Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, ca să nu mai vorbim de companiile din Austria, companiile antreprenoriale româneşti nu prea s-au extins dincolo de piaţa românească. Nu s-au extins nici măcar pe pieţele cele mai apropiate cu care România are graniţă.
citește mai multExtinderea pe pieţe internaţionale nu este doar o opţiune de creştere pentru companiile româneşti, ci o investiţie strategică în stabilitatea afacerilor pe termen lung. Să rămâi pe o singură piaţă poate fi riscant într-un context economic volatil, aşa că pentru companiile româneşti curajul de a explora pieţe noi ar putea face diferenţa între stagnare şi creştere sustenabilă.
citește mai multPreluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE