Politică

Laurenţiu Dumitrescu de la Digital Star explică cum a scos Facebook din casă două milioane de oameni şi a răsturnat rezultatele alegerilor

Autor: Luciana Georgescu

19.11.2014, 00:06 618
Mediatizarea puternică pe reţeaua de socializare Facebook a evenimentelor din cam­pa­nia electorală pentru preşedinţie a reuşit să scoată din casă două milioane de oameni nehotărâţi şi să răstoarne situaţia rezultatelor finale, a declarat la ZF Live Laurenţiu Du­mitrescu, managing partner la Digital Star.
 
„Politicienii probabil aşteptau ca lumea televizorului să dea un verdict, dar de fapt a venit online-ul şi a pus două milioane de oameni la vot. A fost o bătălie între lumea Facebook-ului şi cea a televizorului. Oamenii au simţit că a fost depăşită o barieră a bunului simţ. Când au văzut că în diaspora se încerca să voteze şi nu se putea, electoratul şi-a ridicat un semn de întrebare, a crezut că se încearcă ceva. Nu a fost o bătălie între candidaţi, ci între idei“, a spus Dumitrescu.
 
El consideră că reţeaua de socializare nu poate fi folosită ca un mediu de comunicare tradiţional, cum este televizorul, unde controlezi o serie de mesaje, care ulterior sunt trimise către public.
 
„Facebook-ul funcţionează haotic, pe bază de bule. Utilizatorii sunt prinşi în mai multe bule, între care mesajele încep să circule şi devin foarte credibile. Pentru oameni mesajele care au emoţie şi mai ales cele transmise de rude, cunoştinţe, prieteni au un impact mai mare şi reuşesc să mişte, spre deosebire de televizor, care promovează mesaje anonime“, a precizat Dumitrescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO