Portofoliul de clienti Romtelecom pe segmentul serviciilor de televiziune digitala prin satelit Dolce a ajuns la 500.000 de abonati, dupa 16 luni de la lansare, in noiembrie 2006, conform unui comunicat al operatorului de telecomunicatii.
Dolce a ajuns la o rata de penetrare pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului trecut.
"Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce s-a dovedit a fi o alegere preferata de romani pentru servicii de televiziune", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
Pe intreaga piata romaneasca de profil, serviciul digital oferit de Romtelecom a atins o rata de penetrare de 10%, Dolce fiind vizionat pe aproximativ 700.000 de televizoare.
Pe acest segment mai activeaza companiile RCS&RDS, cu serviciul DigiTV, Digital Cable System, DTH Television Group si Focus Sat Romania.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels