Prima pagina

Cota de piata a Dolce pentru televiziunea prin satelit se mareste la 33%, cu 500.000 de abonati

16.04.2008, 12:44 62

Portofoliul de clienti Romtelecom pe segmentul serviciilor de televiziune digitala prin satelit Dolce a ajuns la 500.000 de abonati, dupa 16 luni de la lansare, in noiembrie 2006, conform unui comunicat al operatorului de telecomunicatii.

Dolce a ajuns la o rata de penetrare pe piata televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult fata de sfarsitul anului trecut.

"Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce s-a dovedit a fi o alegere preferata de romani pentru servicii de televiziune", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.

Pe intreaga piata romaneasca de profil, serviciul digital oferit de Romtelecom a atins o rata de penetrare de 10%, Dolce fiind vizionat pe aproximativ 700.000 de televizoare.

Pe acest segment mai activeaza companiile RCS&RDS, cu serviciul DigiTV, Digital Cable System, DTH Television Group si Focus Sat Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO