Prima pagina

Producatorul cafelei Elita se repozitioneaza pe segmentul premium cu brandul DonCafe

27.08.2008, 13:21 154

Strauss Romania, producatorul cafelei Elita, a anuntat lansarea brandului DonCafe pe piata locala, in urma unor investitii de 15 milioane euro.

Suma include 6 milioane euro in promovarea noului brand precum si investiii in crearea unui nou ambalaj. Prin aceasta lansare compania a vizat o mai buna pozitionare pe segmentul premium.

"Ne vom concentra pe zona premium a pietei cafelei si intentionam sa venim cu o noua marca pe acest segment, avand in vedere ca segmentul premium este slab reprezentat, aproximativ 1,5-2% din piata cafelei si vom incerca sa ne mentinem pozitia", declara la inceputul anului Matanya Schwartz, directorul general al Strauss Romania.

Brandul DonCafe a fost cumparat de grupul Strauss in mai 2008 de la compania italiana Doncafe. Strauss Coffee, parte a grupului Strauss, a platit 7,5 milioane pentru operatiunile detinte de compania italiana in Albania, Kosovo si Macedonia, brandurile, inventarul si activele fixe.

Pe piata locala, cei mai importanti competitori ai Strauss sunt Kraft Foods (Jacobs), Tchibo, Nestle (Nescafe), Panfoods (Amigo), dar si grupul cu capital romanesc Romaqua (Metropolitan).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO