Piaţa globală de publicitate va avea un trend crescător până în 2015

Autor: Andreea Mindrila 30.08.2012
La nivel global, piaţa de publicitate va continua să crească de la an la an până în 2015, potrivit estimărilor realizate de eMarketer, compania care publică date şi statistici privind piaţa de media, digital marketing şi comerţ. În pofida evoluţiei pozitive, ritmul de expansiune va fi mai lent. Piaţa totală de publicitate va depăşi pragul de 600 de miliarde de dolari până în 2015, ceea ce înseamnă o creştere de 20% faţă de valoarea înregistrată anul trecut. Piaţa de publicitate online va continua să se extindă, fiind susţinută de creşterea cererii ca urmare a numărului tot mai mare de persoane care îşi petrec o mare parte a timpului pe Internet.
Aceste sume includ cheltuielile realizate în toate mediile de comunicare, de la publicitatea la TV, în presa scrisă (ziare, reviste) şi la radio, până la advertising-ul în mediul outdoor şi pe Internet.