Heineken România a înregistrat o cifră de afaceri netă de 544 mil. lei în prima jumătate a acestui an

Autor: Ioana David 31.08.2012

Producătorul de bere Heineken România care deţine patru fabrici pe piaţa locală a înregistrat o cifră de afaceri netă de 544 milioane de lei în primele şase luni ale acestui an, în creştere cu 11,8% comparativ cu aceeşi perioadă din 2011.

"Principalele branduri au contribuit la această creştere datorită faptului că am investit constant în ele", a spus Onno Rombouts, managing director Heineken România.

Brandurile cu cele mai mari vânzări din portofoliul companiei sunt Bucegi, Heineken şi Ciuc.

Heineken este cea mai mare companie producătoare de bere din Europa şi a treia din lume ca volum de bere vândută.

Grupul are pe piaţa românească patru fabrici, la Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş.

Heineken România a avut anul trecut o cifră de afaceri de 1,04 miliarde de lei (245,3 milioane euro), în creştere cu 11,5%, iar volumul vânzărilor a urcat cu 7,5%.

Grupul olandez a înregistrat în primul semestru venituri de 8,77 miliarde euro la nivel mondial, în urcare cu 5%, iar profitul net a urcat cu 30%, la 783 milioane euro.