Florescu, Centrade Saatchi&Saatchi: Dacă nu eşti în online, nu exişti în piaţă

Autor: Andreea Mindrila 09.09.2012

Radu Florescu, CEO al grupului de comunicare Centrade Saatchi&Saatchi, spune că 2011 a fost un an de tranziţie, în care grupul pe care îl conduce şi-a schimbat ţinta, concentrându-se mai mult pe zona de digital (online şi social media) şi consideră că aceasta a fost o decizie corectă dat fiind că ponderea acestui segment în totalul cifrei de afaceri este într-o continuă creştere.

"A fost o decizie corectă dacă analizăm din perspectiva economică. Ponderea veniturilor generate de campaniile de digital în total venituri a ajuns la aproximativ 12% din totalul veniturilor agenţiei, adică mai mult decât dublu faţă de anul trecut. " El este de părere că această tranziţie s-a văzut la nivelul întregii pieţe de advertising, fiind cel mai probabil un efect al crizei combinat cu revoluţia tehnologică de la nivel mondial.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro