Marelvi aşteaptă o creştere a cifrei de afaceri cu 10% în acest an şi lansează o nouă gamă de electrocasnice

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.09.2012

Distribuitorul local de electrocasnice Marelvi a lansat în parteneriat cu Liebherr, un important producător mondial de aparatură frigorifică, o nouă gamă de produse electrocasnice şi aşteaptă un avans de 10% a cifrei de afaceri în acest an, până la 40 de milioane de euro.

"Mizăm pe o creştere a cererii produselor de înaltă tehnologie şi a electrocasnicelor încorporabile", a afirmat Daniela Bîzgan, director adjunct al companiei.

Parteneriatul cu Liebherr a început în 2008, iar până la sfârşitul anului se aşteaptă vânzarea a 4.000 de produse ale companiei germane. Acest brand reprezintă 5% din vânzările distribuitorului de electrocasnice.

Marelvi, deţinută de familia Mihalescul, a avut în 2011 afaceri de 38 milioane de euro şi are patru depozite în Bucureşti, Rădăuţi, Deva şi Cluj care au o suprafaţă de 11.000 mp. Compania distribuie produsele electrocasnice către 600 de magazine şi are parteneriate cu Dedeman, Flanco, Auchan şi Cora, dar şi cu producători de mobilă specializaţi pe produse încorporabile precum Inoa, Rovere, Romvitrine şi Mobili.