Agenţiile grupului Lowe au realizat noua campanie Beck’s

Autor: Andreea Mindrila 19.09.2012

Lowe&Partners, agenţia de creaţie a grupului de comunicare Lowe şi Lowe Vibe, divizia de BTL a Lowe&Partners, au realizat pentru Beck’s campania “Câştigă propria aventură”, care se va derula în perioada 17 septembrie – 9 noiembrie. Campania este comunicată prin toate canalele media, respectiv TV, radio, online, POSM (point of sale materials – standuri de prezentare a produselor promoţionale sau a produselor noi, amenajate în puncte cheie din magazine), mobile.

Beck’s va oferi fanilor săi trei călătorii în jurul lumii în trei destinaţii la alegere de pe trei continente - Europa, Asia şi America de Sud.

Echipa care s-a ocupat de realizarea acestei campanii a creat un concept prin care câştigătorul beneficiază de un itinerariu personalizat, el având posibilitatea de a alege din 18 destinaţii posibile.

Alexandru Ţarog, BTL manager Lowe Vibe, spune că elementul surpriză al campaniei este dezvăluirea treptată a destinaţiilor, ceea ce face întreaga aventură şi mai atractivă.

Înscrierea în promoţie se poate face prin trimiterea codului unic de sub capacele Beck’s prin SMS sau pe site-ul companiei, participanţii având şansa să câştige şi alte premii.

HyperActive, agenţia de digital a grupului Lowe, a dezvoltat microsite-ul dedicat campaniei, care permite înscrierea în concurs prin introducerea codurilor de pe ambalaje, şi o aplicaţie de Facebook.

Echipa Mobile Works a dezvoltat o aplicaţie specială pentru smartphone-uri, disponibilă deja în Appstore, care explică mecanismul campaniei prin simpla scanare a ambalajului promoţional.

Grupul Lowe este format din agenţiile Initiative, Brand Programming Network, Lowe&Partners, HyperActive, Medic One, GolinHarris Bucureşti şi Mobile Works, iar cifra de afaceri cumulată a celor şapte agenţii a fost anul trecut de 54,3 milioane euro, în uşoară creştere faţă de 2010.