Lowe&Partners şi Medic One au creat campania de lansare a noului medicament din portofoliul Terapia Ranbaxy

Autor: Andreea Mindrila 24.09.2012

Lowe&Partners şi Medic One, agenţii membre ale grupului de comunicare Lowe, au realizat campania de lansare a Pacid, noul medicament din portofoliul Terapia Ranbaxy. Campania este comunicată într-o primă etapă prin spot TV şi va continua cu materiale pentru doctori şi farmacii, iar promovarea se va realiza şi în mediul online.

Medicamentul este un OTC (se eliberează fără prescripţie medicală) din categoria "antiacide şi antiulceroase" şi se adresează celor care suferă de simptomele refluxului gastro-esofagian, exacerbate de stres, oboseală sau diferite combinaţii de alimente.

"Cei de la Lowe au găsit o abordare relevantă în lansarea Pacid, prezentându-l ca o soluţie eficientă şi de durată pentru o problemă foarte des întalnită astăzi: arsurile gastrice", spune Oana Voinescu, product manager Terapia Ranbaxy.

Oana Şerban, group account director în cadrul Lowe&Partners spune că intenţia lor a fost "aceea de a găsi o idee proaspată într-o categorie, cea medicală, pe care o caracterizează de cele mai multe ori prudenţa. Am abordat ideea asociaţiei, însă într-o manieră relaxată, cu umor (...).Povestea a fost pusă în film într-un mod foarte realist de regizorul Dragoş Buliga".

Terapia Ranbaxy este cel mai mare producător local de medicamente, iar cifra de afaceri obţinută anul trecut de companie a fost de 99,4 milioane euro, cu 10 milioane de euro mai mare decât în 2010, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Grupul Lowe este format din agenţiile Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works şi Medic One. Cele şapte agenţii au înregistrat anul trecuut o cifră de afaceri cumulată de 54,3 milioane euro, în uşoară creştere faţă de 2010.