Air France va investi câteva sute de milioane de euro pentru modernizarea serviciilor. Din 2014 pasagerii vor avea internet pe cursele scurte

Autor: Andreea Mindrila 24.09.2012

Operatorul aerian Air France a anunţat că va investi câteva sute de milioane de euro în modernizarea cabinelor de business şi first class ale aeronavelor Boeing 777 începând cu 2014. Aceste investiţii vor viza îmbunaţăţirea serviciilor oferite la bordul aeronavelor deţinute de Air France, în termeni de confort, servicii şi meniuri oferite pasagerilor.

Locurile pasagerilor care călătoresc la business class vor fi mai spaţioase iar meniul servit la bord va varia în funcţie de momentul zilei şi de perioada zborului. Astfel, pentru zboruri cu durată mai mare de 2 ore şi 30 minute, felul principal va fi servit cald şi în vase de porţelan. De asemenea, cei care călătoresc la business class vor avea mai mult spaţiu pentru a-şi depozita bagajele.

În acest an Air France a inaugurat pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris cel mai mare business lounge deţinut de operatorul aerian, o zonă destinată pasagerilor care călătoresc la business class, unde aceştia se pot odihni, pot mânca ceva sau se pot relaxa. Zona de business lounge are o suprafaţă de 3.000 mp, investiţia ridicându-se la circa 13,5 milioane euro. La sfârşitul lui 2013 - începutul lui 2014 Air France va oferi clienţilor care zboară pe distanţe mici sau medii conectivitate gratuită la internet în parteneriat cu Orange, serviciu care ulterior va fi extins şi la zborurile pe distanţe lungi. Astfel, va fi prima companie europeană care va oferi clienţilor săi un astfel de serviciu. Pasagerii vor putea downloada ziarele sau revistele preferate pe smartphone sau pe tabletă şi le vor putea citi înainte, în timpul sau după călătoria cu avionul. De acest serviciu vor beneficia foarte mulţi pasageri, pentru că, potrivit datelor oferite de companie, 75% din clienţii Air France au un smartphone şi peste 40% au tablete.

Air France a lansat recent varianta îmbunătăţită a websiteului de rezervări, cu o nouă interfaţă grafică pentru a fi vizualizată de pe tablete şi telefoane mobile. Astfel, potrivit datelor oferite de reprezentanţii operatorului aerian în cadrul târgului de turism Top Resa de la Paris, site-ul companiei are 3,5 milioane de accesări pe lună de pe telefoanele mobile.