Reţeaua Euro RSCG, parte a grupului Havas, îşi schimbă numele şi devine Havas Worldwide

Autor: Andreea Mindrila 24.09.2012

Grupul de comunicare Havas, unul dintre cele mai mari la nivel mondial, schimbă numele reţelei Euro RSCG în Havas Worldwide. Astfel, prin redenumirea celei mai mari reţele ale sale Havas implementează un mod de lucru simplu şi flexibil, cu o structură integrată ce reuneşte resursele creative şi media în jurul serviciilor de comunicare digitală, centrul de interes al agenţiilor şi activităţilor grupului, care îşi întăreşte astfel şi notorietatea de brand global.

Grupul Havas este format acum din două branduri principale: Havas Media, care reuneşte toate agenţiile de media ale grupului din toată lumea, şi Havas Creative, care include reţeaua Havas Worldwide (fostă Euro RSCG Worldwide), reţeaua Arnold Worldwide (16 agenţii în 15 ţări de pe 5 continente), precum şi toate celelalte agenţii de comunicare.

Deşi agenţiile Euro RSCG se vor numi Havas Worldwide (316 locaţii în 75 de ţări, inclusiv brandurile RSCG, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D şi Euro RSCG WW PR), redenumirea nu implică schimbări la nivel de conducere.

"Cu zece ani în urmă am ieşit în evidenţă ca primul mare grup de comunicare care punea accentul pe comunicarea digitală în cadrul agenţiilor sale de creaţie din toată lumea.(...) Prin această schimbare de nume şi punerea sub acelaşi acoperiş a centrelor de media şi creaţie din Paris şi New York, urmărim consolidarea avantajului cheie al grupului Havas: cel mai integrat grup de comunicare cu cea mai simplă structură organizaţională", spune David Jones, CEO Havas.

Pe plan local, ADDV Euro RSCG S.A. se numeşte de acum Havas Worldwide Bucharest S.A., iar Adrian Dura, CEO-ul companiei, susţine că "titulatura simplificată şi noul nume, care indică o structură unibrand, vor contribui în mod sigur la creşterea impactului, a competitivităţii şi a prestanţei mărcii în percepţia actualilor şi potenţialilor noştri clienţi".

Campania de rebranding include şi înfiinţarea Havas Digital Group, un nou brand umbrelă. Acesta este însă un simplu nume de brand şi nu o reţea sau divizie operativă.

Marca Havas Media rămâne neschimbată, nouă identitate vizuală a acesteia urmând să fie comunicată la începutul anului viitor. Havas Media operează în peste 100 de ţări şi include reţele precum MPG, Arena Media, Havas Sports & Entertainment şi Havas Digital.

Grupul Havas are aproximativ 15.000 de angajaţi şi este prezent în mai mult de 75 de ţări ale lumii, oferind o gamă variată de servicii de comunicare - publicitate tradiţională, direct marketing, media planning & buying, comunicare corporate, sales promotion, design, resurse umane, sports marketing, comunicare multimedia interactivă şi PR.