Roxana Dumitru se retrage de la conducerea Leo Burnett&Target. Ştefan Iordache: decizia a fost a Roxanei

Ziarul Financiar 26.09.2012

Roxana Dumitru (foto), românca de 40 de ani care a condus agenţia de advertising Leo Burnett&Target în ultimii şase ani, a decis la mijlocul lunii septembrie să se retragă din funcţie.

“Decizia a fost a Roxanei, care a considerat că, după 15 ani de publicitate, vrea să încerce şi altceva. Ce anume, va anunţa ea la momentul potrivit. În acest moment nu avem intenţia să aducem un MD la Leo Burnett. Ioana (n.r. Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Group) şi cu mine vom prelua mare parte din sarcinile de management ale Roxanei, noi dintotdeauna fiind foarte implicaţi în activitatea şi proiectele agenţiei. O altă parte se va duce către directorii de departamente, cei care ştiu cel mai bine toate detaliile activităţilor pentru clienţii noştri”, a declarat Ştefan Iordache, fondator şi COO al grupului Leo Burnett.

Ioana şi Ştefan Iordache sunt fondatorii şi liderii grupului de comunicare Leo Burnett Group (din care face parte şi agenţia Leo Burnett&Target). Roxana Dumitru a preluat în decembrie 2006 funcţia de managing director al agenţiei Leo Burnett&Target, înainte de numirea în această poziţie deţinând în cadrul agenţiei funcţiile de brand communication director şi new business director. Agenţia Leo Burnett&Target a obţinut în 2011 o cifră de afaceri de 19,2 milioane euro, potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe, ceea ce reprezinţă 35% din businessul grupului. Leo Burnett este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piaţa locală, cu afaceri de 54,3 milioane de euro anul trecut.