IAB Forum România, 16 octombrie: Tendinţe în online, legislaţie, valoarea pieţei de publicitate online în S1

Autor: Andreea Mindrila 30.09.2012

IAB România, asociaţia industriei de publicitate online din ţara noastră, organizează pentru al doilea an IAB Forum România, un eveniment ce se va desfăşura pe 16 octombrie în sala Ronda a hotelului Intercontinental.
Printre subiectele care vor fi abordate în cadrul acestei ediţii se numără iniţiativele legislative din Europa şi impactul lor asupra industriei locale (în special în ceea ce priveşte protecţia datelor cu caracter personal), tendinţe în prezenţa brandurilor în mediul online, instrumente şi strategii de online branding.

De asemenea un alt subiect care va fi abordat se referă la tendinţele în comunicarea digitală - noi formate de bannere, noi abordări ale mediului online,  importanţa prezenţei pe zona de mobile pentru un brand, efectele noilor formate de bannere şi ce înseamnă campaniile virale pentru un brand, urmând să se anunţe şi valoarea pieţei de publicitate online pentru primul semestru din 2012, potrivit studiului ROADS derulat în parteneriat cu PWC România.

Obiectivul IAB Forum România este de a prezenta tabloul general al industriei de publicitate online de pe plan local şi din Europa, de a aduce în atenţia industriei autohtone tendinţe şi know-how  european şi de a creşte interesul advertiserilor faţă de prezenţa în mediul online.

“Prin organizarea anuală a conferinţei IAB Forum România ne dorim să facem încă un pas în atingerea misiunii de a susţine dezvoltarea pieţei de publicitate online din România”, spune Ioana Anescu, director executiv al IAB România.

Pe lângă prezentări ale unor speakeri de prestigiu din Europa, IAB Forum România va avea anul acesta şi paneluri de dezbateri cu reprezentanţi ai industriei pe tema impactului reglementărilor asupra industriei, acţiunile ce urmează a fi întreprinse şi valorificarea mai bună  a potenţialului industriei online. De asemenea, vor fi prezentate studii de caz şi cercetări cu rezultate semnificative atât pentru Europa cât şi pentru România – exemple şi date menite să întărească influenţa mediului online ca instrument de comunicare.