Grupul Anchor va investi 50 mil. euro pentru extinderea şi reconfigurarea Plaza şi Bucureşti Mall

Autor: Cristi Moga 03.10.2012

Primele două centre comerciale moderne din Capitală - Bucureşti Mall şi Plaza România -, finalizate în anii 1999, respectiv 2004, de către compania Anchor Grup, vor intra într-o nouă fază de dezvoltare, în urma căreia suprafaţa închiriabilă a celor două proiecte va creşte cu circa 20%, în urma unei investiţii de 50 de milioane de euro, potrivit lui Ali Ergun Ergen CEO al companiei Anchor Grup.

"Nu este vorba de o simplă renovare a celor două malluri. I-aş spune renaştere", a declarat acesta în condiţiile în care mall-urile nu vor fi doar exstinse, ci şi renovate din temelii.

Cele două malluri care au dominat piaţa de retail a Capitalei până în anii 2008-2009 caută să îşi extindă oferta de magazine şi spaţii de distracţie pentru a răspunde competiţiei agresive, în condiţiile în care în prezent circa 15 centre comerciale din Capitală se luptă pentru bugetele de cumpărături ale bucureştenilor.

Bucureşti Mall şi Plaza România au suprafeţe închiriabile de 38.000 mp, respectiv 47.000 mp, astfel că extinderile vor măsura circa 7.000 mp, respectiv 9.000 mp.

Ali Ergun Ergen, cel care la începutul acestui an a revenit în cadrul Anchor Grup după ce a coordonat timp de şase ani zona comercială a proiectului Băneasa, va gestiona dezvoltarea şi a început deja discuţiile cu viitorii chiriaşi ai celor două malluri, afirmă surse din piaţa de retail. Planurile Anchor vor fi detaliate astăzi într-o conferinţă de presă.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro