O campanie realizată de The Practice a fost premiată cu Global Sabre, distincţie acordată celor mai bune 50 de programe de PR din lume

Autor: Andreea Mindrila 03.10.2012

The Practice, agenţia de PR a grupului de comunicare Leo Burnett, a câştigat pentru a doua oară consecutiv premiul Global Sabre, distincţie acordată pentru cele mai bune 50 de campanii de PR din lume.

Selecţia internaţională a fost realizată din rândul câştigătorilor fazelor regionale ale Sabre Awards din America, Europa/Africa/Orientul Mijlociu şi Asia/Pacific, doar 33 de agenţii de PR din întreaga lume - multe dintre ele giganţi globali precum Burson-Marsteller, Edelman sau Hill Knowlton - reuşind să câştige acest premiu.

The Practice a câştigat acest trofeu cu campania "Transparency is Gold", realizată pentru Roşia Montană Gold Corporation, categoria Issue Management.
Această campanie a presupus informarea blogosferei româneşti cu privire la proiectul minier şi a fost premiată cu aur la mai multe competiţii, respectiv Romanian PR Award şi EMEA Sabre Awards.

"Câştigarea categoriei Issues Management cu o campanie concentrată pe social media ne validează abordarea strategică asupra mediului online, asupra influenţatorilor online", spune Gabriela Lungu, managing partner The Practice.

De asemenea, Andreea Năstase, vice-president corporate communications, Roşia Montană Gold Corporation, adaugă: "Campania Transparenţa este aur curat şi-a propus să invite la un dialog deschis liderii de opinie din mediul online şi să răspundă la orice nelămurire referitoare la proiectul minier de la Roşia Montană. Prin această atitudine deschisă şi proactivă, multe "mituri" au fost clarificate, corectate, campania contribuind astfel la o mai bună informare a opiniei publice".

Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) au fost pentru prima dată organizate în SUA şi, cu o tradiţie de peste 25 de ani, sunt recunoscute astăzi ca fiind cea mai veche şi importantă competiţie de PR. Organizatorul este The Holmes Group, companie condusă de Paul Holmes, cel mai apreciat analist din lume în domeniul relaţiilor publice.