Contul de media al Pernod Ricard România a fost câştigat de Starcom MediaVest

Autor: Andreea Mindrila 04.10.2012

Starcom MediaVest, agenţia membră a grupului de comunicare Leo Burnett, a câştigat contul de media al companiei Pernod Ricard România, lider pe piaţa locală de băuturi alcoolice importate.

Compania franceză va beneficia din partea Starcom MediaVest de întreaga paletă de servicii specifice de media, respectiv consultanţă şi strategie, planificare, dezvoltare şi cumpărare de media.

“Am derulat un proces de evaluare complex, inclusiv pe criterii mai puţin tradiţionale pentru o agenţie media, cum ar fi viziunea strategică a agenţiei, impactul anumitor branduri şi campanii în structura de business a companiei şi desigur propunerile de new media”, spune Dumitru Titică, marketing director Pernod Ricard România.

Din portofoliul de mărci al Pernod Ricard fac parte Ballantine’s, Absolut, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Beefeater, Havana Club, Wyborowa, Malibu, Martell, G.H. Mumm, Perrier-Jouët şi Jacob’s Creek.

Pernod Ricard a avut anul trecut afaceri de 107 milioane de lei şi un profit de 22 de milioane de lei, cel mai mare brand din portofoliul companiei fiind Ballantine's Finest.

Grupul de comunicare Leo Burnett este format din agenţiile Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks şi 2 Parale, care au avut anul trecut o cifră de afaceri cumulată de 54,3 milioane euro.