Ediţia a treia a programului "Cel mai promiţător brand românesc" a fost câştigată de Alexandria Librării

Autor: Andreea Mindrila 04.10.2012

Cea de-a treia ediţie a programului Cel mai promiţător brand românesc, iniţiat de agenţia de branding şi design Seed Consultants, a fost câştigată de Alexandria Librării, un lanţ de 31 librării prezent în zece judeţe: Suceava, Bacău, Iaşi, Vâlcea, Sibiu, Arad, Mureş, Hunedoara, Vrancea şi Buzău.

Astfel, Alexandria Librării va beneficia de un program de branding probono dezvoltat de echipa Seed Consultants. Premiul special a fost acordat brandului Muzeul Naţional Brukenthal din Sibiu.

“Credem că afacerile româneşti au cea mai mare nevoie de servicii de branding. Ele s-au dezvoltat şi consolidat cu paşi precauţi, iar acum vor să iasă pe scenă să spună cine sunt. Noi, Seed, prin acest program, asta facem, îi ajutăm să se definească şi să se vândă clientului”, spune Dochiţa Zenoveiov, managing director Seed Consultants.

De asemenea, Dan Alexandrescu, directorul general Alexandria Librării, spune că au aşteptări foarte mari de la acest program de branding. Compania a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de circa patru milioane de euro, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Cel mai promiţător brand românesc este un demers iniţiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în România. Printre clienţii Seed Consultants, agenţie cu afaceri de 220.000 de euro anul trecut, se numără branduri precum Income Magazine, Andu, The Mark, Siveco, Firesco, Ciserom, Laboratoarele Vorel, Volksbank, Scandia Food, Radio ZU, Petrom, Antena 1, Intact Media Academy.