Grupul Leo Burnett lansează agenţia 8team prin care îşi consolidează strategia în mediul online

Autor: Andreea Mindrila 10.10.2012

Grupul Leo Burnett, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piaţa locală, lansează în această toamnă o nouă companie - 8team, prin care îşi consolidează pe termen lung strategia în domeniul digital. Noua agenţie este specializată în optimizarea campaniilor derulate în mediul digital care au drept scop conversia online. Acest lucru înseamnă că prin serviciile pe care le oferă, agenţia îşi propune să maximizeze eficienţa investiţiilor media online pentru clienţii săi, cu scopul de a le asigura profitabilitatea pe termen lung.

De asemenea, printre aspectele vizate se numără şi reducerea costurilor, atingerea potenţialului pe care o afacere online îl poate avea raportat la obiectivele sale, iar companiile ţintă sunt cele care urmăresc să-şi crească vânzările.

"Lansarea 8team pe piaţa din România se înscrie perfect în strategia pe termen lung a grupului Leo Burnett. Având în vedere penetrarea digitalul în zona de business şi a cotidianului, în general, decizia de a aduna o echipă de specialişti dedicaţi maximizării potenţialului acestui mediu vine ca un pas firesc", a declarat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group.

Cosmin Năstasă, managing partner 8team, spune că scopul acestei divizii este să ofere clienţilor servicii care rezolvă probleme reale de business, pentru că multe companii nu au găsit încă în online o sursă de profit.

Apariţia acestui tip nou de servicii este răspunsul firesc la o nevoie latentă de pe piaţă locală, explică Silviu Toma, managing partner 8team. El spune că a observat în câteva cazuri că provocarea nu era reprezentată de promovarea site-ului, ci de site-ul în sine, care nu converteşte suficient, iar pentru aceste cazuri au dezvoltat o metodă care presupune analiză şi investigaţie pentru a identifica potenţialul nerealizat, urmând să propună clienţilor soluţii punctuale.

Agenţia 8team va fi coordonată de Cosmin Năstasă şi Silviu Toma, care au experienţă în derularea de campanii în mediul online şi de Deniz Coacă, cu experienţă pe partea de marketing online şi online performance marketing.

Grupul Leo Burnett, cu afaceri de 54,3 milioane de euro în 2011, este format din agenţiile Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale şi 8team.