"Las Fierbinţi" şi "Spitalul de demenţă" fac deliciul serilor de joi la Pro TV

Ziarul Financiar 19.10.2012

Nu mai e niciun secret faptul că românii aleg să-şi petreacă serile de joi alături de "Las Fierbinţi". Săptămână de săptămână, serialul de la Pro TV este lider absolut de audienţă. Şi joia aceasta întâmplările eroilor fierbinţeni i-au atras pe telespectatori, astfel că peste 2 milioane de români au urmărit "Las Fierbinţi" în minutul de maximă audienţă 21.08. Pe publicul său ţintă, Pro TV a înregistrat în timpul difuzării serialului un vârf de audienţă (21.25) de 12,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27,9 procente, adică de aproape cinci ori mai mult decât Antena 1, a treia clasată cu 2,8 puncte de rating şi 6,2% cotă de piaţă.

Episodul de joi seară, ca, de altfel, toate episoadele de până acum, a fost lider detaşat de audienţă pe întreg intervalul de difuzare şi pe toate categoriile de public. Mag ia lui Johannes, dorinţa savurosului Celentano (Adrian Văncică) de a deveni arhanghel, dar şi întâlnirea îndrăgostitului Dorel (Mihai Rait Dragomir) cu Monica, cea care se dovedeşte a fi de fapt Sandu, toate aceste întâmplări au fost de-a dreptul irezistibile pentru cei mai mulţi telespectatori. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a înregistrat cu "Las Fierbinţi" o audienţă medie de 9,8 puncte de rating şi 23% cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care s-a clasat a treia, după Kanal D, cu numai 3,5 puncte de rating şi 8,3% cotă de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban serialul de la Pro TV a fost lider de audienţă, cu o medie de 8,2 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 se clasa tot a treia, după Kanal D, cu doar 3,8 puncte de rating şi 7,6% cota de piaţă.

Imbatabil a fost şi la nivelul întregii populaţii a ţării, astfel că "Las Fierbinţi" a condus pe acest public cu 9,1 puncte de rating şi 16,9% cotă de piaţă, faţă de Antena 1, care a ajuns pe poziţia a treia, după Kanal D, cu o medie de 4,1 puncte de rating şi 7,5% cotă de piaţă.

Umorul a continuat la Pro TV, joi seară, cu o nebunie de comedie, care se instalează confortabil în poziţia de lider detaşat de audienţă de la o săptămână la alta. "Spitalul de demenţă" i-a cucerit pe toţi, joi seară, astfel că în minutul de maximă audienţă 21.49 Pro TV înregistra pe publicul său ţintă un vârf de audienţă de 11,8 puncte de rating şi 24,6% cotă de piaţă.

Pe întreg intervalul de difuzare, "Spitalul de demenţă" a fost lider absolut de audienţă, astfel că pe publicul comercial, Pro TV a obţinut o medie de 9,6 puncte de rating şi 20,6% cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care a obţinut 5,3 puncte de rating şi 11,4 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban, Pro TV a condus cu 8 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 avea 5,1 puncte de rating şi 9,7% cotă de piaţă şi se clasa astfel a treia, după Kanal D.