Unilever continuă colaborarea cu Mindshare pentru serviciile de media planning şi buying

Autor: Andreea Mindrila 24.10.2012

Producătorul de bunuri de larg consum Unilever a reales reţeaua globală Mindshare pentru a-i administra serviciile de media planning şi buying în Europa Sudică şi Centrală (România, Bulgaria, Serbia, Macedonia, Moldova, Albania, Kosovo). Această decizie a fost luată în urma unei licitaţii la care au participat şi reţelele OMD şi Initiative.

Colaborarea dintre cele două companii va continua şi în Europa de Vest, Asia (excluzând China, Hong Kong, Taivan si Noua Zeelanda), America de Nord şi Africa, decizia fiind luată în urma unui proces de evaluare care a durat nouă luni.

Unilever este unul dintre cei mai mari producători de bunuri de larg consum de pe piaţa locală, cu afaceri totale (producţie şi distribuţie) de 186 milioane de euro anul trecut, în scădere de la 195 milioane euro în 2010.

Pe plan local, colaborarea dintre Unilever şi Mindshare a început în anul 1999, fiind una dintre cele mai îndelungate la nivel mondial. Din România sunt coordonate activităţile de media buying şi planning ale Unilever în ţări din Sud-Estul Europei, precum Bulgaria, Serbia, Macedonia şi Republica Moldova.

Oana Petroff, CEO Mindshare România, spune că la prezentările de pitch campaniile neconvenţionale realizate în România sunt recunoscute de managementul global de media al Unilever.

"Apreciem relaţia pe care am dezvoltat-o în ultimii ani cu agenţia Mindshare şi suntem convinşi că vom construi împreună proiecte care să ne ajute să punem în practică strategia noastră de marketing", spune Dan Oprescu, brand building director Unilever South Central Europe.

Mindshare este o reţea globală de servicii de media şi marketing, parte a GroupM, companie care administrează sectorul de management al investiţiilor media realizate de WPP, cel mai mare grup de servicii de comunicare din lume.