Joia perfectă la Pro TV: "Spitalul de demenţă", Steaua-Molde şi "Las Fierbinţi", lideri de audienţă

Ziarul Financiar 26.10.2012

Românii au avut parte de joia perfectă la Pro TV, care a fost din nou imbatabil cu toate cele trei programe ale serii: după o repriză sănătoasă de râs cu un nou episod "Las Fierbinţi", telespectatorii Pro TV s-au delectat cu "Spitalul de demenţă" şi meciul Steaua-Molde.

Serialul "Las Fierbinţi" doboară record după record de audienţă. Episodul de joi seară a fost din nou lider absolut de audienţă, după ce, acum două săptămâni, "Las Fierbinţi" dobora un prim record şi devenea serialul românesc cel mai urmărit de publicul ţintă al Pro TV de când s-a introdus sistemul de măsurare cu people meter. Joi seară, "Las Fierbinţi" a doborât toate recordurile de audienţă, astfel că pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a obţinut, în medie, 12,1 puncte de rating şi 26,3% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1, a doua clasată, obţinea valori de aproape trei ori mai mici, adică 4,9 puncte de rating şi 10,7 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul urban situaţia rămâne aceeaşi, cu "Las Fierbinţi" în top, cu o medie de 9,5 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă, urmat de programele Antenei 1 cu o audienţa medie de 5 puncte de rating şi 9,6% cota de piaţă. Iar la nivelul întregii populaţii a ţării, cel mai urmărit program a fost tot "Las Fierbinţi", cu o medie de 10 puncte de rating şi 18,2% cotă de piaţă, în vreme ce pe locul al doilea se clasa Kanal D, cu 6,9 puncte de rating şi 12,6% cota de piaţă. Vârful de audienţă al episodului de aseară a fost atins la 21.07, atunci când Pro TV obţinea pe publicul său ţintă 15,7 puncte de rating şi 31,8% cotă de piaţă.

Imediat după "Las Fierbinţi", a venit rândul "Spitalului de demenţă" să îi facă pe români să râdă, astfel că serialul al cărui scenariu este semnat de Toni Grecu a fost din nou lider de audienţă. Aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul ţării urmăreau episodul de joi seară în minutul de maximă audienţă, 21.45, atunci când Pro TV obţinea pe publicul său ţintă un vârf de 11,8 puncte de rating şi 24,5% cota de piaţă.

De altfel, în întregul interval de difuzare, "Spitalul de demenţă" a fost imbatabil. Astfel, pe publicul comercial, Pro TV a obţinut, în medie, 10,3 puncte de rating şi 21,6% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 avea doar 6,4 puncte de rating şi 13,4 procente din cota de piaţă. Pe publicul din mediul urban Pro TV a fost primul, cu o medie de 8,4 puncte de rating şi 16 puncte de rating, fiind urmat de Antena 1 cu 6,2 puncte de rating şi 11,7% cotă de piaţă. Iar la nivelul întregii populaţii a ţării, "Spitalul de demenţă" a condus cu o medie de 9,6 puncte de rating şi 17,6% cota de piaţă, în timp ce pe locul al doilea se clasa Kanal D cu o medie de 7 puncte de rating şi 12,9 procente din cota de piaţă.

După două seriale tari, românii au urmărit cu mic cu mare meciul Steaua-Molde, transmis de Pro TV începând cu ora 22.05. Pro TV a fost din nou lider detaşat de audienţă, cu aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul ţării, în minutul de maximă audienţă - 22.41.