Retailerul IT&C Evomag.ro a început să vândă şi electrocasnice

Autor: Adrian Seceleanu 28.10.2012

Evomag.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online IT&C de pe piaţă, cu afaceri de 9 mil. euro în 2011, a adăugat în ofertă şi produse electrocasnice, categorie care ar urma să genereze anul viitor 10% din venituri, a declarat pentru ZF Mihai Pătraşcu (foto), directorul executiv al companiei.

"Conform estimărilor făcute, considerăm că vom ajunge ca până la sfârşitul anului curent marketshare-ul produselor electrocasnice să fie de 3% din vânzările totale lunare, iar anul viitor ne propunem ca acestea să ajungă la 10% din vânzările anuale", a spus Pătraşcu.

"Majoritatea clienţilor care au cumpărat de la noi (...) doresc şi alte categorii de produse printre care electrocasnicele. Acum suntem pregătiţi să le oferim într-o gamă foarte variată, la preţuri competitive şi livrate (...) în maxim 24 ore", a adăugat el. eMag şi Fit Distribution (Pcfun.ro, electrofun.ro), cei mai mari jucători de pe piaţa locală de retail IT&C online, oferă deja şi produse electrocasnice.