Saatchi&Saatchi semnează noua campanie Raiffeisen Bank

Autor: Andreea Mindrila 29.10.2012

Agenţia de creaţie Saatchi&Saatchi, parte a grupului Centrade Saatchi&Saatchi, a realizat noua campanie a Raiffeisen Bank - Viaţa fără cash, prin care banca îşi propune să informeze clienţii despre posibilităţile alternative de plată precum internet banking sau plăţile la POS şi creşterea numărului tranzacţiilor de acest tip.

Campania a fost lansată la începutul lunii octombrie şi include un mix de canale de comunicare, printre care o platformă online, activări în mediul outdoor, în digital şi social media.

Conceptul creativ dezvoltat de Saatchi&Saatchi pentru Raiffeisen Bank îşi propune să promoveze conceptul Smart Banking, în care lipsa banilor fizici nu trebuie să fie un impediment pentru nimeni.

"Este, într-adevăr, o provocare să trăieşti fără cash. Dar nimic nu e imposibil atunci când ştii că există soluţii. Tocmai de aceea, am creat o poveste inspirată de realitate şi de posibilităţile pe care ni le oferă evoluţia tehnologică şi adoptarea ei rapidă inclusiv de către români", spune Carmen Bardă, group account director, Saatchi&Saatchi.

Doris Dezzani, director executiv marketing la Raiffeisen Bank, spune că banii sunt un subiect important pentru fiecare dintre noi, iar modul în care îi folosim ne reprezintă. "Prin această campanie ne-am dorit să arătăm că nu trebuie să ne stresăm tot timpul când nu găsim mărunţiş în portofel sau un bancomat în apropiere, pentru că avem atâtea alte opţiuni la dispoziţie".

Raiffeisen Bank este unul din principalii jucători pe piaţa bancară locală, cu o reţea de 540 de agenţii în toată ţara, care deservesc aproximativ 2 milioane de clienţi persoane fizice, 100.000 de IMM-uri şi peste 6.800 corporaţii mari şi medii.