Inaugurarea centrului comercial Ploieşti Shopping City va fi organizată de Free Communication

Autor: Andreea Mindrila 30.10.2012

Agenţia de PR Free Communication va organiza activităţile de deschidere pentru centrul comercial Ploieşti Shopping City, cel mai mare mall regional din zona de sud a României, dezvoltat în afara Bucureştiului. Agenţia va oferi servicii de consultanţă şi se va ocupa de implementarea evenimentului de inaugurare, de pe 15 noiembrie 2012.

Ploieşti Shopping City este al treilea centru comercial pentru care agenţia asigură consultanţă şi activităţi de comunicare, după Sun Plaza şi Oradea Shopping City.

“Ne bucurăm că am câştigat acest proiect şi că avem astfel o nouă ocazie să folosim expertiza acumulată în ultimii ani pe segmentul centrelor comerciale”, spune Alexandra Diniţă, director general Free Communication.

Corina Toma, directorul centrului comercial Ploieşti Shopping City, spune că acesta este primul mall dezvoltat în regiune şi îşi doresc ca evenimentul de lansare să se ridice la nivelul aşteptărilor vizitatorilor.

Proiectul Ploieşti Shopping City, dezvoltat de fondul sud-african de investiţii NEPI şi divizia imobiliară a grupului Carrefour, a fost realizat în urma unei investiţii de 65 de milioane euro. Centrul comercial va avea o suprafaţă închiriabilă de 55.000 de metri pătraţi şi peste 100 de magazine, printre care Zara, H&M sau Altex, precum şi un multiplex Cinema City.

Înfiinţată în 2002, agenţia de relaţii publice a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ trei milioane lei, potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Din portofoliul de clienţi permanenţi ai Free Communication fac parte Credit Europe Bank, New Look, Lindab România, Mazda, Wizz Air, Zentiva, Renania şi PostMaster.