"Las Fierbinţi" şi "Spitalul de demenţă", pe placul românilor în serile de joi

Ziarul Financiar 02.11.2012

A devenit deja o tradiţie ca românii să-şi petreacă serile de joi în compania actorilor din serialele "Las Fierbinţi" şi "Spitalul de demenţă".

Aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul ţării au fost joi seară cu ochii pe Celentano (Adrian Văncică) şi Robi (Leonid Doni) în minutul de maximă audienţă al serialului, 21.09, atunci când Pro TV înregistra pe publicul său ţintă un vârf de audienţă de 14,5 puncte de rating şi 32,7% cotă de piaţă. "Las Fierbinţi" a fost lider detaşat de audienţă joi seară, surclasând toate celelalte programe, cu aventurile demne de tot râsul ale poliţistului Robi, care s-a visat mai tare ca Rocky.

Pro TV a obţinut, în medie, 11 puncte de rating şi 25,1 procente din cota de piaţă, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în vreme ce Antena 1 s-a clasat pe poziţia secundă cu 6,6 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă. Rap ortul se păstrează şi la nivelul întregii populaţii a ţării, dar şi pe publicul din mediul urban, cu Pro TV lider cu o audienţă medie de 9,2 puncte de rating şi 18,6% cotă de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea 5,2 puncte de rating şi 10,5% cotă de piaţă.

Şi "Spitalul de demenţă" continuă să fie lider absolut de audienţă pe intervalul său orar, aşa cum a făcut-o încă de la primul episod. Aproape două milioane de români au urmărit producţia joi seară în minutul de maximă audienţă, 21.56, când Pro TV atingea pe publicul comercial un vârf de 12,5 puncte de rating şi 28,4 procente din cota de piaţă. "Spitalul de demenţă" a fost lider de audienţă atât pe publicul comercial, cât şi pe cel din mediul urban, dar şi la nivelul întregii populaţii a ţării, cu o audienţă medie pe publicul ţintă Pro TV de 8,9 puncte de rating şi 20,2% cotă de piaţă, faţă de Antena 1, care se clasa a doua, cu 7,2 puncte de rating şi 16,4% cotă de piaţă.