Divizia de media a agenţiei de PR QLT Group Division lansează revista online TGD Magazine

Autor: Andreea Mindrila 04.11.2012

Divizia media a agenţiei de relaţii publice şi producţii media QLT Group Division lansează prima revistă online interactivă din România - publicaţia TGD Magazine, care va oferi informaţii despre maşini de lux, yacht-uri şi private-jet-uri, tehnologie, precum şi ultimele noutăţi din domeniul hi-tech, IT.

Gabi Gogiu, coordonatorul proiectului şi directorul general al agenţiei, spune că această revistă are în spate nevoia mediului de business pentru o accesare mai rapidă şi mai complexă a materialelor editoriale.

Publicaţia online oferă cititorilor mai multe tipuri de comunicare (text, foto, audio-video), utilizatorii având posibilitatea de a descărca filme, fotografii şi materiale foto-video. Revista apare la începutul fiecărei luni calendaristice, are un cuprins de peste 40 de pagini şi este disponibilă gratuit, doar în variantă online. Primul număr al revistei TGD Magazine include articole despre mijloace de transport, în special maşini, sisteme multimedia, high-tech, destinaţii exotice, iar articolele sunt scrise într-un stil colocvial, însă conţin şi date tehnice.

QLT Group Division este o agenţie de relaţii publice, activităţile fiind dezvoltate pe trei divizii, respectiv comunicare, media şi educaţional. Divizia de media a mai dezvoltat două publicaţii interactive - Premio Magazin şi Dunlop Racing Info, care au fost folosite iniţial ca instrumente de PR prin care presa de specialitate avea acces la informaţii, fotografii şi materiale video de TV.