Vodafone şi-a relansat pagina web

Autor: Adrian Seceleanu 06.11.2012

Vodafone România, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a relansat pagina web proprie, disponibilă la adresa www.vodafone.ro, cu o structură de navigare îmbunătăţită şi un design simplificat, potrivit companiei. Arhitectura informaţională a www.vodafone.ro a fost redusă la un număr maxim de cinci pagini secundare, pentru a facilita accesul utilizatorilor la orice tip de conţinut.

Paginile sunt simplificate, atât ca structură, cât şi la nivel de informaţie afişată. Atât în zona dedicată clienţilor serviciilor de business, cât şi pentru utilizatorii individuali, primul ecran aduce mai aproape cele mai frecvent accesate zone din site: Servicii, Asistenţă Clienţi şi eShop. De asemenea, aceeaşi zonă găzduieşte şi secţiunea de logare în contul MyVodafone. Secţiunea "Asistenţă Clienţi" a fost refăcută atât vizual, cât şi funcţional. Noi opţiuni sunt acum disponibile utilizatorilor: un motor de căutare dedicat secţiunii, răspunsuri care sunt afişate dinamic, în funcţie de relevanţă, precum şi o secţiune comună, atât pentru informaţiile despre servicii, cât şi pentru cele despre telefoane. Imediat după autentificare, utilizatorii sunt de acum direcţionaţi către pagina personală, unde au o vedere de ansamblu asupra contului, cu detalii despre factură, punctele de fidelitate sau, după caz, reîncărcare.

Noua versiune a site-ului este optimizată şi pentru utilizatorii ce îl accesează prin intermediul tabletelor. De asemenea, pentru o navigare îmbunătăţită, header-ul site-ului rămâne vizibil, indiferent de zona vizualizată a paginii, iar spaţiul dedicat căutării primeşte un plus de vizibilitate. Cu peste 700.000 de vizitatori unici luna trecută, conform datelor SATI, site-ul Vodafone este unul dintre cele mai accesate din România.