Andreea Nemens, noul director executiv al GMP Advertising

Autor: Andreea Mindrila 06.11.2012

Andreea Nemens (34 de ani) este noul director executiv al agenţiei de publicitate GMP Advertising, agenţie fondată în anul 2000 de Felix Tătaru, iar din noua funcţie va coordona activitatea operaţională a agenţiei, departamentele de client service, creaţie, strategie, producţie AV şi print, graphic design şi DTP. Felix Tătaru rămâne director general şi va avea atribuţiuni de reprezentare, strategie şi integrare a serviciilor oferite de agenţiile partenere.

"GMP-ul de astăzi are mai mare nevoie de Andreea la conducerea operaţională decât de mine. Eu sunt antreprenor. Am lansat şi-am condus 12 ani GMP Advertising în spiritul acesta şi, alături de colegii mei, am crescut agenţia până în acest punct. Am ajuns în momentul în care GMP are nevoie de o echipă de management complex, care să ducă la un alt nivel business-ul", spune Felix Tătaru, fondator şi director general al GMP Advertising.

Andreea Nemens s-a alăturat agenţiei la începutul lui 2009 în poziţia de account director pentru contul Timişoreana, iar de la sfârşitul aceluiaşi an a ocupat funcţia de client service director.

"Am ajuns în GMP acum 4 ani, exact când agenţia îşi definea o nouă misiune, spuneam că vrem "să ajutăm brandurile să ajute oamenii" (...).Am văzut apoi în fiecare an în GMP cât de greu e să îţi păstrezi misiunea şi să rămâi competitiv. Dar asta presupune o provocare", spune Andreea Nemens.

Ea a intrat în publicitate la finalul anului trei de facultate şi până la funcţia de director executiv, a trecut prin echipele a trei agenţii, respectiv McCann, Leo Burnett, 23 Communication Ideas.

De la momentul înfiinţării, GPM a lucrat pentru pentru branduri precum Timişoreana, Ciucaş, Romtelecom, bauMax, Arctic, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato.