Asaftei, Dacia: Şapte din zece automobile au fost cumpărate de firme, faţă de trei din zece în 2010

Autor: Bogdan Alecu 07.11.2012

Într-o piaţă dominată de discounturi, dealerii şi importatorii auto se orientează către vânzările de flote şi promovează tot mai mult piaţa persoanelor juridice, în condiţiile în care piaţa clienţilor obişnuiţi a scăzut cu 40%, suficient pentru a face din mărci precum Dacia să vândă în proporţie de peste 70% firmelor.

Pe o piaţă afectată tot mai mult de criză, mărcile de volum s-au reorientat către vân­zările de flote, acestea fiind singura constantă din piaţa auto în ultimii doi ani. Astfel, mărci precum Dacia sau Renault se aşteaptă în acest an ca şapte-opt din zece maşini să fie vândute către persoane juridice, în condiţiile în care 70% din piaţa auto locală este susţinută în acest moment de firme.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro