Şeful eMag: Acum ne permitem luxul să gândim pe termen lung

Autor: Adrian Seceleanu 16.11.2012

eMag, cel mai mare retailer online IT&C de pe piaţa locală, cu afaceri de aproape 150 mil. euro anul trecut, îşi poate permite "luxul" să gândească pe termen lung şi să îşi pregătească mai atent iniţiativele, după tranzacţia din această vară, când grupul sud-african Naspers a preluat 70% din acţiuni, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al retailerului.

"Având în vedere stabilitatea pe care o avem şi tranzacţiile din acest an, putem şi ne permitem luxul să gândim pe termen lung", a spus Stanciu.

În acest context, Stanciu a precizat că eMag a investit doar în ultimele luni peste 200.000 de euro în hardware şi software, iar departamentul de IT a ajuns să numere 70 de oameni, cât o companie medie de profil. De asemenea, compania are şi propriul departament de cercetare. "E chiar periculos dacă am face în continuare lucrurile doar după feeling. Putem pierde sau câştiga câteva sute de mii de euro dintr-un studiu", a spus el.

Schimbarea de acţionariat s-a resimţit imediat în relaţia cu băncile, chiar dacă aceasta era deja foarte bună, adaugă Stanciu. "Băncile ne-au susţinut până acum, dar erau foarte atente la fiecare pas pe care îl făceam şi trebuia să dăm foarte multe explicaţii. Acum, când a venit soarele, au venit cu vreo 20 de umbrele la noi, dacă nu cumva avem nevoie. Am trecut într-o altă categorie."

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro