Leo Burnett & Target semnează campania prin care McDonald’s strânge bani pentru Spitalul Grigore Alexandrescu

Autor: Andreea Mindrila 20.11.2012

Agenţia de publicitate Leo Burnett & Target, parte a grupului de comunicare Leo Burnett, a realizat pentru McDonald's România campania naţională McHappy Day 2012, care îşi propune să strângă resursele financiare necesare pentru dotarea Spitalului Grigore Alexandrescu din Bucureşti cu un computer tomograf nou.

Deşi campania se desfăşoară între 19-25 noiembrie, proiectul de strângere de fonduri se va derula pe parcursul următoarelor 12 luni. McDonald's România va dona un leu din valoarea fiecărui BigMac sau McChicken (sandviş sau meniu) vândut în perioada 19-25 noiembrie. Campania este promovată la TV, în print şi în mediul online, dar include şi materiale pentru restaurantele McDonald's din toată ţara.

"Ca în fiecare an, Fundaţia Ronald McDonald strânge prin intermediul McDonald's bani pentru spitalele de copii din România. Fiindcă ne place cauza, am pus şi noi umărul prin campania "Mi-e poftă să fac bine" (...). E o idee simplă, dar sperăm suficient de puternică pentru a strânge banii de care Spitalul Grigore Alexandrescu are nevoie", spune Carmen Tiderle, creative director Leo Burnett.

McHappy Day este evenimentul principal prin care proiectele Fundaţiei Ronald McDonald sunt susţinute de angajaţii şi consumatorii McDonald's, partenerii companiei, dar şi persoane publice. McDonald's România îşi propune prin această campanie să îmbunătăţească condiţiile de tratament şi să ofere servicii medicale performante în cadrul spitalului.

Daniel Boaje, directorul general al lanţului de restaurante McDonald's România, cu afaceri de 94 milioane euro anul trecut, spune că propunerea agenţiei Leo Burnett & Target s-a apropiat cel mai mult de viziunea şi cerinţele companiei, iar strategia abordată reflectă dedicarea echipei McDonald's în programul anual McHappy Day.

Grupul Leo Burnett este format din agenţiile Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team şi Breeze Mobile, ultimele două agenţii fiind lansate luna trecută. În 2011, grupul a obţinut o cifră de afaceri de 54,3 milioane euro.